Splošni pogoji poslovanja

1. UVOD
Splošni pogoji poslovanja veljajo za dejavnost in storitve spletne trgovine www.nalla.si in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu, ter Zakonom o elektronskih komunikacijah.

Spletno trgovino www.nalla.si upravlja podjetje Majda Markuš s.p., Obrtna ulica 4, 2230 Lenart (v nadaljevanju "ponudnik"). Uporabnik je oseba, ki uporablja našo spletno stran in trgovino www.nalla.si torej kupec v spletni trgovini (v nadaljevanju "kupec"). Vsebine so vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine, objavljene na spletni strani in spletni trgovini www.nalla.si kar med drugim vključuje tudi besedila, slike, fotografije, glasbo, video vsebine, programsko opremo, zvočne vsebine, grafiko, blagovne in storitvene znamke ter drugo.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine http://www.nalla.si, pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani www.nalla.si in so veljavni od 20.05.2024.

Podjetje Majda Markuš s.p., si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani www.nalla.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila. Uporabnik je še pred oddajo naročila z obveznostjo plačila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja, katere mora potrditi in se strinjati z njimi. Splošni pogoji so sestavni in neločljivi del kupoprodajne pogodbe.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga ali storitve ni mogoče izračunati vnaprej,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • plačilne pogoje, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • pogoji, roki in postopki v primeru odstopa od pogodbe; poleg tega tudi o tem, če in koliko so stroški vračila blaga,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci,
  • seznanitev z zakonskim jamstvom za skladnost blaga,
    možnost in pogoje poprodajnih storitev in prostovoljne garancije, kadar je to potrebno.

3. NAKUP V SPLETNI TRGOVINI (neregistriran ali registriran obiskovalec)
Obiskovalec spletno trgovino uporablja kot neregistriran uporabnik, pri čemer pa ima pri posameznih korakih na spletu možnost hitre registracije svojega uporabniškega profila.

Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec za registracijo s naslednjimi podatki: Ime, priimek ter e-pošti naslov. Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpiše uporabnik. Nanj uporabnik prejme potrditveni e-mail za dokončno prijavo oz. registracijo.

Z registracijo uporabnik pridobi dostop do profila, kjer lahko spremlja svojo zgodovino nakupov, registracija pa uporabniku koristi tudi v smislu hitrejšega ter enostavnejšega naročanja preko spletne trgovine www.nalla.si, saj uporabniku na ta način ni potrebno vedno znova vnašati podatkov o naslovu za dostavo, saj je le-ta vnešen ob registraciji v sistem. V primeru, da uporabnik želi dostavo na drug naslov, ima tekom opravljanja novega naročila tudi to opcijo.

Varstvo in zaupnost osebnih podatkov zagotavljamo skladno z zapisanim v nadaljevanju tega pravnega obvestila.

4. CENE
Cene v spletni trgovini se ažurirajo in po potrebi tudi spreminjajo. Cene v spletni trgovini so enake tako za registrirane uporabnike kot za goste spletne trgovine. Vse cene so navedene v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Ponudnik si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.

Cene veljajo v primeru plačila z spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji. Popusti in druge akcije se med seboj praviloma ne seštevajo.

Cene se ne prilagajajo na podlagi avtomatiziranega sprejemanja odločitev (prilagoditev cene potrošnikovi kupni moči, njegovemu profilu glede na pretekle nakupe ipd.).

5. NAČIN PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po ponudbi/predračunu na poslovni račun ponudnika
Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba.

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Majda Markuš s.p. v roku 2 dni po prejemu predračuna. Plačilo se lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.). V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite.

Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan, se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila.

Plačilo s plačilnimi karticami
Poteka preko plačilnega sistema Braintree, ki je v lasti podjetja PayPal. Podatki o karticah se ne beležijo na strežniku podjetja, tako da je kupčeva varnost zagotovljena. Braintree zagotavlja maksimalno varnost transakcije. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Plačevanje je mogoče z naslednjimi karticami: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Discover, Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča).

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika info@nalla.si.

Glede na izbran način plačila lahko kupcu nastanejo dodatni stroški (npr. plačilo dodatne provizije, ki je odvisno od ponudnika plačilnih storitev), ki niso vključeni v ceno. Kupca lahko pri načinu plačila z bančnim nakazilom tako bremenijo stroški bančnega nakazila, katerih višina je odvisna od višine, ki jo zaračunava banka kupca.

6. DOSTAVA BLAGA
Stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Prejeta naročila skušamo odpremiti v najkrajšem možnem času, odpreme ne izvajamo med vikendi in prazniki. Pakete odpremimo predvidoma naslednji delovni dan po prejemu plačila, v kolikor imamo povečano število naročil pa v roku 5 delovnih dni.

Za dostavo naročil na območju Slovenije uporabljamo dostavno službo Pošta Slovenije. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo, v okvirnem roku 2-5 dni po odpremi naročila. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji Pošti Slovenije.

V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ali zaradi stanja blaga, ki ni na zalogi, ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

7. NAROČILO, SKLENITEV POGODBE IN POSTOPEK NAKUPA
Kupec lahko želeno blago naroči z nakupom v spletni trgovini. Kupec ima pred potrditvijo naročila možnost pregledati naročilo in vnesti popravke glede izbranih izdelkov in količine izbranih izdelkov.

Kupoprodajna pogodba (potrdilo o naročilu) med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in je registriranemu uporabniku dostopna tudi v njegovemu uporabniškemu računu.

7.1 Postopek nakupa
Nakup v naši spletni trgovini www.nalla.si je enostaven. Nakup in iskanje sta enostavna, saj lahko s pomočjo iskalnika ali preko podkategorij in filtrov hitro poiščete želeni izdelek. Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite količino. Ko vaše naročilo vsebuje število artiklov, ki jih želite kupiti lahko nakup opravite kot gost ali se registrirajte in nakup opravite kot registrirani uporabnik.

Omogočena so plačila prek kreditnih kartic, po predračunu ali s karticami. Spletna trgovina omogoča tudi vpis promocijske kode (v zadnjem koraku), s katero si lahko zmanjšate znesek v košarici. Vpišete svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.

Majda Markuš s.p. bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila. V primeru napake med nakupom, lahko kupec naročilo enostavno popravi, zamenja artikel ali nakup prekliče.

Koraki procesa nakupa:

1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. po spolu, glede na namen uporabe, ipd.), poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup.

2. korak – izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo) Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji pod gumbom »Prijavite se« v zgornjem meniju. Neregistrirani uporabniki kliknite nakup opravite z vpisom podatkov v košarici. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdi«. Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec s kontaktnimi podatki. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite pri polju dostava na »Naslov za dostavo in plačilo nista enaka« in nato vpišite zahtevane podatke.  V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Vedite le, da če pošiljate paket na drugačen naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. Na tej fazi vam ostane samo še izbira med ponujenimi načini plačila

· 3. korak – (OPCIJSKO) vpis promocijske kode S klikom na košarico, vas preusmeri v košarico. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X]) oziroma spreminjate količino z gumbi +/-.  V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Koda za popust« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Promocijske kode je mogoče pridobiti na več načinov. Preko oglaševalskih akcij na Facebook in Instagram profilu nalla.si in preko spletne strani www.nalla.si.

· 4. korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)

Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Potrdi naročilo«, še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Potrdi naročilo«. Stran vas preusmeri glede na izbran način plačila, kjer vpišete plačilne podatke.  Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

S potrditvijo naročila kupec potrjuje, da se strinja s splošnimi pogoji.

7.1 Promocijske kode
Ponudnik lahko kupcem občasno ponudi promocijsko kodo, ki velja na posamezne izdelke, skupino izdelkov ali na celoten nakup, odvisno od posamezne promocijske kode in pogojev, ki veljajo za vsako promocijo. Promocijsko kodo lahko kupec pridobi npr. preko e-mail sporočila, na kartončku, ki ga prejme v prejeti pošiljki, preko socialnih omrežij (Facebook ali Instagram), odvisno od same promocije. Promocijsko kodo lahko kupec vpiše v ustrezno polje spletne trgovine, za en nakup je mogoče uporabiti samo eno promocijsko kodo. Promocijska koda se avtomatično odšteje od vrednosti naročila. Vse promocijske kode so časovno omejene in je poleg njih naveden tudi njihov datum veljavnosti. V primeru, da kupec uporabi promocijsko kodo, naročilo pa je potem preklicano po njegovi volji, je odstopil od pogodbe ali promocijska koda ni več veljavna, te promocijske kode ne more več uporabiti. Promocijske kode ni možno menjati za gotovino.

7.1 Izdaja računa
NakupKupec prejme račun na svoj e-mail naslov (s katerim je opravil nakup) in sicer ločeno od poslanega e-maila v katerem prejme sledilno številko za poslano naročilo. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podani ugovori glede pravilnosti izdanega računa niso upoštevani.

7.4 Postopek obveščanja o nakupu
NakupPo oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto.

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

8. PRAVICA POTROŠNIKA DO ODSTOPA OD POGODBE
Pri pogodbah sklenjenih na daljavo ima potrošnik pravico, da lahko v 14 dneh od prevzema blaga obvesti ponudnika, da odstopa od pogodbe, pri čemeru mu ni potrebno navajati razloga za svojo odločitev. Potrošnik lahko odstopno izjavo poda preko e-maila: info@nalla.si ali z drugo nedvoumno izjavo. Potrošnik mora vrniti prejeto blago v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe na naslov: Majda Markuš s.p., Obrtna ulica 4, 2230 Lenart. Potrošnika bremenijo stroški vračila blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Podjetje najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrne vsa prejeta plačila, pri čemer lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj. Podjetje potrošniku vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega potrošnik ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto dostave, kakor je cenovno najugodnejša standardna dostava, ki jo ponuja podjetje.

V kolikor je potrošnik kupil izdelke, ki so v kompletu (skupek 2 ali več izdelkov, ki so ponujeni hkrati), mora potrošnik vrniti celoten komplet. Ni mogoč odstop zgolj za posamezen ali več posameznih izdelkov, ki so del kompleta.

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih, če gre za:

  • blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
  • blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
  • dobavo zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat (otroški pripomočki, ki niso original zapakirani oz. je bil odstranjen pečat ter nakazujejo uporabo izdelka);
  • blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti.

8.1 Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, zaradi česar se uporabniku priporoča, da je blago nerabljeno, nepoškodovano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži (slednje zlasti zaradi zaščite blaga pred poškodbami v procesu vračila blaga).

Zmanjšanje vrednosti blaga, ki je bilo uporabljeno (preko meja preizkusa za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga) znaša določen % od redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga: v primeru, da je iz razlogov na strani uporabnika na blagu nastala škoda (npr. da je blago oz. sestavni deli prodajnega kompleta poškodovano, v spremenjeni količini ali kvaliteti, neoriginalni oz. poškodovani embalaži) je podjetje Majda Markuš s.p. upravičen od uporabnika uveljavljati povračilo celotne škode na blagu, skladno s temeljnimi načeli civilne odškodninske odgovornosti. Odgovornost uporabnika za plačilo zmanjšanje vrednosti blaga lahko znaša do zneska polne redne maloprodajne cene blaga na dan nakupa tega blaga, glede na obseg zmanjšanja vrednosti, kar za vsak posamezen primer individualno ugotavlja podjetje Majda Markuš s.p. ali dobavitelji.

9. JAMSTVO ZA SKLADNOST BLAGA
Ponudnik odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v roku dveh letih od dobave blaga. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če ponudnik dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova jamstva za skladnost, če prodajalca o neskladnosti obvesti v roku dveh (2) mesecev od ugotovitve neskladnosti. V obvestilo o neskladnosti mora potrošnik natančno opisati neskladnost in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilu o neskladnosti je potrebno priložiti račun, pogodbo ali drug dokument, ki potrjuje nakup. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik posreduje na e-mail: info@nalla.si, ali ga osebno odda na naslovu: Majda Markuš s.p., Obrtna ulica 4, 2230 Lenart.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno (subjektivne zahteve za skladnost blaga):

  • ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
  • je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, ponudnik pa je s tem soglašal;
  • je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
  • je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega odstavka (subjektivne zahteve za skladnost blaga) mora blago tudi (objektivne zahteve za skladnost blaga):

  • ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
  • biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je ponudnik dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
  • biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
  • biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če ponudnik dokaže, da:
  • za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
  • je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
  • javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Ponudnik ne odgovarja za neskladnost blaga, če je potrošnika ob sklenitvi pogodbe posebej obvestil, da posamezna lastnost blaga odstopa od objektivnih zahtev za skladnost, kot jih določa veljavna zakonodaja o varstvu potrošnikov, potrošnik pa je ob sklenitvi pogodbe izrecno in ločeno sprejel to odstopanje.

Potrošnik lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko je prodajalca obvestil o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za potrošnika, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega potrošnika potrebuje blago. Rok se lahko podaljša za najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar ne dlje kot za 15 dni, pri čemer bo ponudnik obvestil potrošnika o številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje pred potekom 30-dnevnega roka.

Potrošnik, ki prodajalca pravilno obvesti o neskladnosti, lahko po sledečem vrstnem redu zahteva od prodajalca:

  • brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga (popravilo ali zamenjava);
  • znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
     

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, ponudnik o tem pisno obvesti potrošnika v osmih dneh od prejema jamčevalnega zahtevka potrošnika.

Če se je neskladnost pojavila v manj kot 30 dneh od dobave blaga, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. Odstop od pogodbe se lahko poda z izjavo, ki je priložena tem pogojem. Kadar potrošnik odstopi od prodajne pogodbe, ponudnik potrošniku vrne plačan znesek nemudoma, vendar najpozneje v osmih dneh po prejemu blaga ali dokazila, da je potrošnik blago poslal nazaj. Kupnina se vrne potrošniku na enak način, kot je potrošnik izvedel plačilo.

Pravico do uveljavljanja neskladnosti natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZvPot-1). Za razmerja, ki jih zakoni, ki urejajo varstvo potrošnikov, ne urejajo, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

9.1 Garancija
Garancija velja na območju Republike Slovenije. Garancija je vsaka obveznost, ki jo proizvajalec (v nadaljnjem besedilu: garant) prevzame do potrošnika poleg zakonskih obveznosti prodajalca iz naslova obveznega jamstva za skladnost blaga in s katero se zaveže, da bo potrošniku brezplačno popravil ali zamenjal blago, vrnil del ali vso kupnino, kadar blago ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali ustreznem oglaševalskem sporočilu, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem.

Garancija garanta pravno zavezuje pod pogoji, določenimi v garancijskem listu in s tem povezanih oglaševalskih sporočilih, ki so na voljo ob sklenitvi pogodbe ali pred tem. Garant jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.

Garancijski rok začne teči z dnem dobave izdelka potrošniku. Če blago, za katero je izdana obvezna garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupno 30 dneh od dneva, ko je proizvajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Rok iz prejšnjega odstavka se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni. Pri določitvi podaljšanega roka se upoštevajo narava in kompleksnost blaga, narava in resnost neskladnosti ter napor, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave. O številu dni za podaljšanje roka in razlogih za njegovo podaljšanje proizvajalec obvesti potrošnika pred potekom roka iz prejšnjega odstavka. Če proizvajalec v roku ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Če potrošnik zahteva sorazmerno znižanje kupnine, je znižanje kupnine sorazmerno zmanjšanju vrednosti blaga, ki ga je potrošnik prejel, v primerjavi z vrednostjo, ki bi jo imelo blago, če bi bilo skladno. Ne glede na zgoraj navedeno, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska od proizvajalca, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga. Za zamenjano blago ali zamenjan bistveni del blaga z novim proizvajalec izda nov garancijski list. Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega blaga.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega blaga v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker blaga ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec. Čas, v katerem vam proizvajalec zagotavlja proti plačilu popravilo, vzdrževanje blaga, nadomestne dele in priklopne aparate je vsaj 3 leta po preteku garancijskega roka.

Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih, ki so navedeni v posameznem garancijskem listu ob posameznem artiklu.

10. POŠKODOVANE POŠILJKE
V primeru, da je paket, ki ga pošlje ponudnik, fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko kupec sproži postopek reklamacije pri Pošti Slovenije, o tem pa prosimo, da obvestite tudi ponudnika na: info@nalla.si.  Vračilo poškodovane pošiljke opravite tako, da paket prinesete na najbližjo Pošto Slovenije v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Če opazite poškodovan paket že ob dostavi paketa, lahko zavrnete prevzem paketa že dostavljavcu, ki vam dostavi paket, o tem pa nas prosimo obvestite na: info@nalla.si. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. V primeru da sami vračate poškodovan paket, stroške pošiljanja nosi kupec, razen če se ponudnik in kupec vnaprej dogovorita drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

10.1 Varnostna opozorila k uporabi vseh izdelkov
Pred uporabo vsakega izdelka je potrebno prebrati navodila o uporabi. Vsak izdelek naj kupec pred uporabo na varen način preizkusi.

11. INTELEKTUALNA LASTNINA
Vse pravice intelektualne lastnine so pridržane ponudniku. Vsa besedila, slike, grafike, animacije, video posnetki in ostale vsebine (skupaj ”vsebine”) v spletni trgovini in na spletnem mestu www.nalla.si so avtorsko pravno varovane oziroma so predmet druge zaščite intelektualne lastnine. Ponudnik je lastnik teh vsebin oziroma ima za njih pridobljene ustrezne pravice do uporabe. Teh vsebin ni dovoljeno kopirati za kakršnokoli komercialno distribucijo ali uporabo, prav tako tudi ni dovoljeno njihovo snemanje in ponovna objava na drugih spletni mestih, ki niso v lasti ponudnika, brez da bi za to pridobili predhodno pisno soglasje ponudnika.

12. ODVEZA ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno trgovino in spletno mesto, onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav oz. vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje uporabe spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletnem mestu si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletnega mesta in uporabo le-tega. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletnem mestu (elektronski naslov, geslo). Ponudnik ni odgovoren za povezave do spletnih mest tretjih oseb, ki niso del spletnega mesta ali spletne trgovine ponudnika.

Družba ne odgovarja za zamudo ali ne dobavo blaga v primeru višje sile v skladu z 153. členom Obligacijskega zakonika.

13. PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik ima vzpostavljen sistem reševanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se kupec v primeru težav, nezadovoljstva ali kakršnegakoli drugega vprašanja poveže po e-mailu: info@nalla.si ali preko telefona: 02/729-2000. Ponudnik bo kupcu v roku petih delovnih dni potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu kako dolgo jo bo obravnaval (glede na kompleksnost same pritožbe, pridobitve dodatnih informacij ipd.) in ga sproti obveščal o poteku postopka, pri tem pa bo upošteval relevantno zakonodajo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka, potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju sporov (ZIsRPS) ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora.

Ponudnik se ukvarja s spletno prodajo, zato objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Spletna povezava do SRPS je dostopna na elektronski povezavi:  http://ec.europa.eu/odr.

Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.

14. VARNOST 
Spletna trgovina www.nalla.si zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL (Secure Sockets Layer). Podatki se kodirajo z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino.

15. ZBIRANJE IN VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
NakupObveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

- ob registraciji za spletno nakupovanje (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov),

- ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo, telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov),

- ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa),

- ob naročilu na e-novice (elektronski naslov) in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.

- in na podlagi morebitne vaše izrecne privolitve ter izključno za namene za katere ste podali privolitev.

15.1 Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Majda Markuš s.p. in morebitnimi pogodbenimi obdelovalci osebnih podatkov. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Vaši osebni podatki so pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb. Več informacij o varstvu osebnih podatkov lahko pridobite v zavihku Politika zasebnosti.

15.2 Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov
Obveščamo vas, da:

  • bodo vaši osebni podatki obdelovani skladno s predpisi in za namen, za katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe Majda Markuš s.p. zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate s pisno zahtevo, poslano na naslov Majda Markuš s.p., Obrtna ulica 4, 2230 Lenart ali na elektronski naslov info@nalla.si; o odločitvi družbe na ugovor posameznika mora družba posameznika seznaniti z odločitvijo in mora vsebovati razloge in informacijo o pravici do pritožbe pri nadzornem organu v roku 15 dni od seznanitve z odločitvijo;
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko pri družbi pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov kontaktirate preko e-naslova info@nalla.si;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov na podlagi izrecnih privolitev izvajamo pri družbi tudi avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih.

16. UKINITEV UPORABNIŠKEGA RAČUNA
Če želite ukiniti vaš uporabniški račun, nam to sporočite na naslov info@nalla.si. V sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

1. V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa.

2. V vsebini naročila:

a) ime in priimek uporabnika,

b) naslov uporabnika,

c) elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan z elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun tudi odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

17.KONČNE DOLOČBE
Za vsa področja, ki jih ti splošni pogoji v besedilu izrecno ne opredeljujejo, se uporablja veljavna zakonodaja Republike Slovenije.

Ti splošni pogoji veljajo za ponudnika in kupca od dneva njihovega sprejema, do njihovega preklica ali spremembe. Ponudnik si pridržuje pravico, da spremeni splošne pogoje in bo o vsaki morebitni spremembi o tem obvestil na svojem spletnem mestu oziroma objavil spremenjene splošne pogoje.

18. PODATKI O PODJETJU
S spletno trgovino www.nalla.si upravlja:

Majda Markuš s.p., Obrtna ulica 4, 2230 Lenart

Davčna številka: SI77152107 (Smo zavezanci za DDV)

Matična številka: 1462903000

TRR: SI56 0312 1100 0948 861 (račun odprt pri SKB D.D.)

E-mail: info@nalla.si

Telefon: 02/729-2000 (strošek klica se obračuna skladno s cenikom izbranega mobilnega operaterja)

Želimo vam prijetno nakupovanje.

Vaša spletna trgovina NALLA.